اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

جانشینان ام‌باپه در پاریس

  • کد خبر: ۱۷۴۷۷۴
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
جانشینان ام‌باپه در پاریس
گزینه‌های پی‌اس‌جی در صورت خروج احتمالی امباپه چه کسانی هستند؟!

در یک سال گذشته به‌قدری از ماجرا‌های کیلیان امباپه و ماندنش در پاری‌سن‌ژرمن یا رفتنش به رئال‌مادرید صحبت شده که این موضوع حتی برای طرف‌داران دو تیم هم خسته‌کننده شده است. اما حالا به‌نظر می‌رسد که دیگر این سریال طولانی درحال رسیدن به انتهاست و بناست که ستاره فرانسوی در جلسه مهمی با مدیران پی‌اس‌جی تکلیف آینده‌اش را روشن کند. امباپه قصد تمدید قراردادش را ندارد و پی‌اس‌جی هم که نمی‌خواهد او سال آینده به‌صورت رایگان پاریس را ترک کند، اصرار دارد که همین حالا امباپه را بفروشد.

مارکا در گزارشی مدعی شده است که لوئیس انریکه، سرمربی پاریسی‌ها، تیم فصل آینده‌اش را برمبنای نبودن امباپه بسته است. پی‌اس‌جی برای جایگزینی بازیکن بیست‌وچهارساله‌اش، به یک گل‌زن درجه‌یک نیاز دارد که با سبک لوئیس انریکه، سرمربی جدید، سازگار باشد. آن‌ها درپی ستاره‌ای جوان خواهند بود که هنوز بتواند جای پیشرفت و بهترشدن هم داشته باشد. فرانسوی‌بودن جایگزین احتمالی امباپه هم یکی‌دیگر از ایدئال‌های پاریسی‌هاست. مواردی که فهرست انتخاب‌های آن‌ها را به چند بازیکن محدود می‌کند.

ولاهوویچ، نزدیک‌ترین گزینه به پاریس

انتقال دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا به یوونتوس در سال ۲۰۲۱ در مسیر حرفه‌ای او پیشرفت زیادی ایجاد نکرده است. از زمان امضای قرارداد با بانوی پیر، این بازیکن صرب نتوانست عملکرد خوب گل‌زنی‌اش در فیورنتینا را تکرار کند. بااین‌حال، او فقط ۲۳ سال دارد و یکی از پرطرف‌دارترین مهاجمان در فوتبال اروپاست.

با وجود اینکه ولاهوویچ نه به کار‌های دفاعی کمک می‌کند و نه توانایی دریبل‌زنی و پاس‌های چشمگیر دارد، این مهاجم بیست‌وسه‌ساله یک گل‌زن بالفطره است. او از آن‌دسته بازیکنانی محسوب می‌شود که از موقعیت‌های نصفه‌نیمه و فضا‌های کم بهترین استفاده را می‌کند. فابریزیو رومانو گزارش داد که او یکی از اهداف اصلی پاری‌سن‌ژرمن برای فصل بعد است و حتی شایعاتی درباره نهایی‌شدن توافقات پاریسی‌ها با او به گوش می‌رسد.

ستاره فرانسوی با قیمت نجومی

پاری‌سن‌ژرمن چند ماه است که به رندال کولو موانی، مهاجم بیست‌وچهارساله فرانسوی چشم دوخته است. موانی می‌تواند هم در مرکز خط آتش پاریسی‌ها حضور داشته باشد و هم در کانال چپ هجومی بازی کند و از خلاقیتی برخوردار است که در کنار گل‌زنی، پاس گل‌ها و موقعیت‌های گل‌زنی را برای دیگر مهاجمان فراهم کند. در فصل گذشته بوندس‌لیگا، فقط رافائل گوئریرو تعداد پاس گل‌های بیشتری از یازده پاس گل این مهاجم داشت.

همچنین پانزده گل او برای تیمی با عملکرد ضعیف فرانکفورت در بوندس‌لیگا، می‌تواند نشان‌دهنده قدرت خوب این بازیکن در امر هجومی باشد. مزیت دیگر جذب موانی، فرانسوی‌بودن اوست. طرف‌داران پاری‌سن‌ژرمن مدت‌هاست که از مدیران این باشگاه می‌خواهند درصد بازیکن‌های فرانسوی تیمشان را بیشتر کنند. ناصر الخلیفی این فصل توانست با جذب لوکاس هرناندز از بایرن‌مونیخ، یک بازیکن فرانسوی را به رختکن تیمش اضافه کند و حالا اگر بتواند موانی را هم به اسکواد پی‌اس‌جی بیاورد، از این نظر رضایت طرف‌داران را هم جلب خواهد کرد.

راموس، گزینه ذخیره پی‌اس‌جی

گونزالو راموس، ستاره فصل گذشته بنفیکا که به آن‌ها کمک زیادی برای قهرمانی در لیگ پرتغال کرد، در ماه‌های گذشته زیر نظر مدیران پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته است. به‌گزارش فرانس‌فوتبال، لوئیز کامپوس، مشاور ورزشی پاریسی‌ها، در یک سال گذشته عملکرد او را زیر نظر داشته و به جذب این مهاجم بیست‌ودوساله علاقه دارد. راموس در فصل گذشته نوزده‌بار برای بنفیکا در لیگ‌برتر پرتغال گل‌زنی کرد و هفت‌بار هم در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گل‌زنی شد.

نمایش درخشان او در جام‌جهانی برای پرتغال هم نشان می‌دهد که این بازیکن بیست‌ودوساله می‌تواند آینده درخشانی را در پیش داشته باشد. بنفیکا نشان داده است که مشکلی با فروش ستاره‌هایش به قیمت خوب ندارد. آن‌ها تابستان گذشته داروین نونیز را به قیمت ۸۱ میلیون دلار به لیورپول فروختند و برای راموس می‌توانند حتی مبلغی بیش از این را هم طلب کنند. با وجود اینکه این بازیکن گزینه شماره‌یک پی‌اس‌جی نیست، نباید متعجب شویم اگر به‌زودی او را در پارک‌دوپرنس ببینیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->